Forum Sojuszu Ataman z Królestwa Shinsoo
Mimo nieduzego składu możemy narobić zamieszania na wojnach, nie dzięki super-hiper wysokim levelom, ale dzięki organizacji i wykorzystaniu możliwości poszczególnych klas. Kolejna moja nocna rozprawka :-) uwaga 'wizja' czytanie albo zdrowie wybór należy do Ciebie :-)
1. DYSCYPLINA
po ustaleniu strategii potrzebne jest jej bezwględne przestrzeganie, tylko to może zapewnić sukces :-)
2. ORGANIZACJA
pomysł polega na podzieleniu gildii na 2 koszyki, konkretnie Atamanów walczących w zwarciu i tych w dystansie (byc moze jest to do pominiecia) i utworzenie grup 2-3 osobowych
walka na wojnie 1 vs 1 nie ma sensu, dlatego grupa zabijalby pojedyncze ofiary, seria skilli 2-3 osob jest zabojcza
grupa taka tworzylaby PT, 'dystansowiec' siekal by spokojnie, a walczacy w zwarciu bil z miecza i oslanial 'dystansowca'
kolejny plus to mozliwosc obserwacji zycia kolegi i ratowanie z tarapatow zagrozonych deadem...
3. KOMUNIKACJA
komunikacja odbywałaby sie głównie w PT(wybór ofiary, uwagi) i na chacie gildii(nicki slabszych graczy, ktorych warto bic) nie ma rozmowy w trybie normalnym, nie ucieknie wtedy informacja
4. ARGUMENTY
a) mamy rozwiniete skille gildii, niemalo tych punktow jest, wiec spoko
b) szamanka z buffami, nie musze tlumaczyc chyba skutkow bicia z 20+% krytykiem np
c) lvl graczy sa na wysokich poziomach, roznica 2-3 lvl w stosunku do przeciwników nie jest tak istotna
d) sura BM - urodzeni mordercy, podobnie jak archer z 3 skillami na M(pomian trzymam kciuki :-))
e) jest tez '-' brak ninjasów, jeśli macie ciekawych znajomych ninjasów zaproście ich do gildii, zresztą tak jak każda inna klasę
5. PRAKTYKA
gdy będzie możliwość i skład do wojowania powinno nastąpić przeszeregowanie i stworzenie grup, które współdziałaly by cały wieczór, po ustaleniach wywoływane by były wojny i masowe egzekucje wojennych przeciwników :-)
6. UWAGI
nie ma sensu bicie ninja z wysokim lvl, wymaksowany dex robi swoje, lepiej skupic sie na innych klasach
szamanka z buffami jest pierwsza do eliminacji u wrogów, skuteczne utrudnianie jej zycia jest wskazane :-)
najlepszym miejscem walki jest środkowa arena, walka w przejściach jest zdradliwa ALE gdyby okazało się, że na 8 osób walczących jest 3 BM i archer wtedy mozna zamanewrowac i dac im dobra oslone blokada by mogli spokojnie 'pracowac' :-)
bojowe nastroje?? to zapraszam do dyskusji i praktyki :-)
Offline
mozna tez ustawic sie w formacji obronnej
np
6 wojow stoi w murze a surowie(surzy) i ninjasy i oczywiscie nasza ania stali by w tyle i walili ze skilów
i taka formacja jest prawie nie do przebicia
to jest moj sposob na wojne z silniejszymi przeciwnikami
oczywiscie wymaga dopracowania bo wymyslilem go na poczekaniu )
Offline
zasady w tej grze sa proste
bronimy szamanek, a szamanki powinny miec duzo defa
atakujemy seriami skili po minum 2 osoby
komunikacja na czacie gildi
musi byc zurkof bo takto przegrana
mysle ze to sa najwazniejsze zasady a szykowanie szyku.... to nie sredniowiecze na strzelby:P
Offline
blokowanie przejscia nie jest bez sensu o ile aktualnie bylo by kilka osob atakujacych skillami zza plecow 'barykady' a szamanki sa rozne, ofensywne na wysokim lvl to powinny bronic Ciebie :-)
inna sprawa, jesli ktos ma niski lvl i czesto pada na wojnie to powinien sie wylogowac dla dobra gildii
Ostatnio edytowany przez Morteo (2008-01-25 11:07:56)
Offline